Typist när sambon är borta

Hejsan!

Andra veckan han är borta.

Så på måndan eftermiddagen gav jag henne lite pure mat, så lite senare la jag henne på soffan på en kudde för jag skulle äta mat och ge henne välling hon var lite skinkig.
Hon åt upp och somnade jag hadde ätit upp, satt framför datorn och tittade på tv, då hörde jag nånting ifrån henne hon hadde spytt ner kudden och sig själv.
Torkade de värsta på henne, tog upp na i famnen spydde hon ner mig,tog henne på skötbordet gjorde rent henne spydde hon på skötbordet hon låg på tog na till handfatet gjorde ren henne.
Tog en handuk och la henne på golvet med handuken under, gjorde rent skötbordet då kom de igen på golvet och på handuken.
Och en annan var själv hemma så ringde till sambon berättade och han lungnade ner mig.
Jag ville inte vara själv så jag hämtade mamma så hon åkte hem dagen efter Tack mamma .
Så jag vet inte om de var släng av magsjuka eller om de var hon hadde fått i sig olämpligt eller om hon har ätit för mycket.
Men i söndagen åt hon mycket välling och fick matknip på kvällen så de kan ju också göra invärkan.
Men allting gick ju bra så hon var lite skinkig på tisdan.

slutet gott allting gott

tjao kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan ju helt enkelt vara så att hon ätit förmycket, tror inte det varit magsjuka. Men som sagt man vet aldrig. Albin var så med när han var liten om han åt för mycket så kunde han kräkas upp det som han inte behövde kvar. Visst det är kämpigt att vara själv en sådan gång, men det gick ju bra eller hur? :) Kram

2011-06-01 @ 17:48:20
URL: http://mammamalinf.blogspot.com
Postat av: karin

man få ta en dag itaget. men de går ju som tur har man uppbackning när sambon är borta. kram

2011-06-08 @ 09:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0