Kul grej.

SKULLE DU HELST... ?
1: pierca dig i tungan eller i läppen? nopp
2: vara seriös eller oseriös?  seriös!
3: dricka grön eller röd mjölk? Grön
4: brinna upp eller drunkna? brinna upp, man dör ju av gaserna före tror ja

SVARA ÄRLIGT!
1: Tycker du om någon nu?  självklart ;)
2: Vem? min sambo min dotter 
3: Har du skolkat? Japp
4: Varmt eller kallt? Varmt såklart?
5: Soligt eller regn? SOLIGT ♥
6: Fanta eller cola? cola
7: Är du nyttig av dig? både och, haha..

OM MIG
1: Namn? Karin Ermebrink
2: Vad heter dina föräldrar? Ann-marie och Lief
3: Vart bor du? Riset
4: Hur många barn vill du ha? vi har en dotter Camia men kanske ett till men vi får väll se, högst 2
5: Vill du gifta dig? nja!
6: Favoritårstid? våren, Sommarn
7: Humör just nu?  glad och sprallig
8: Sugen på just nu? jordgubbstårta
HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1: pussat någon? Marco, Camia, djuren
2: sjungit?  jajamensan!
3: blivit kramad? Ja.
4: blivit kysst? japp.
5: känt dig fånig? Haha.. Ja!
6: saknat någon? Ja...
7: dansat galet?  nej.
8: klippt håret? Nej.
9: gråtit? Nej
10: pluggat? Nej  barnledig sen blir de jobb 

GREJER
1: Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej.
2: Har du en hund? Ja.
3. Sover helst med ngn elr ensam?med min sambo , dotter, djuren.
4: Tror du på spöken? vet inte men de finns nånting
5: Är du mörkrädd? ja förut, lite nu också!
6.blev du nöjd med skolfotot? vet inte
7. vad vill du just nu ? slöa framför tv och datorn ett tag 


kram tjao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0