Presenter

Hejsan!

De är svårt att köpa julklappar och presenter.

Barn kan man ju köpa vad som helst.

Ungdomar beror vilken ålder dom är i tex i 16,17 års åldern kan man köpa husgeråd åt dom.

Vuxna ja dom har ju allt nästan.


Vi försöker höra oss för om dom behöver nånting första hand men ibland blir de inte.

Men presentkort är ju alltid uppskattat då kan dom få köpa de dom villl ha eller om dom sagt vad dom behöver, och beror lite på vilken kostnad klass de är, om de är lite dyrt kan man ju gå ihop med några.

Min svägerska hon har fantasi hennes presenter är väldigt uppskattande i från min familj sida.

När jag fyllde 30 hade hon ett stort fat med olika frukter lite av varje på de fatet

Julafton som var gjorde hon ett stort paket de innehöll bäbissaker som en litet startpaket de man behövde.

När sambon fyllde år för nån eller några veckor sen kom hon med en kylbag full med olika mat som pickninkkorg.

Man känner sig lite fånig när man kommer med nått enkelt men de är väl tanken som räknas  men man har ju ingen fantasi.

De är lite hon har gjort men jag kan ju ha missat nåt också.

Svägerskan forsätt de du gör, du inspereras oss andra att göra något.

Tjao kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vad roligt å höra att presenterna uppskattas. :)

2011-07-26 @ 17:30:30
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0